Preskočiť na hlavný obsah

Jún 2025 - Marketingový kalendár

 1. jún (nedeľa)

  • Medzinárodný deň detí (SK, CZ, EU) – Kampane zamerané na produkty pre deti, rodinné aktivity, darčeky a hračky.
  • Svetový deň rodičov (UN) – Kampane zamerané na rodinné hodnoty, darčeky pre rodičov a špeciálne rodinné ponuky.

2. jún (pondelok)

  • Medzinárodný deň čistej vody (UN) – Kampane zamerané na ochranu vôd, ekologické projekty a produkty podporujúce šetrenie vody.
  • Deň spodnej bielizne (US) – Kampane zamerané na módu, predaj spodnej bielizne, zľavy a špeciálne ponuky.

3. jún (utorok)

  • Svetový deň bicyklov (UN) – Kampane zamerané na cyklistiku, predaj bicyklov a športových doplnkov, podpora zdravého životného štýlu.
  • Deň jahôd (US) – Kampane pre reštaurácie a cukrárne zamerané na jahodové produkty a dezerty.

4. jún (streda)

  • Medzinárodný deň detí, ktoré sa stali obeťami násilia (UN) – Edukačné kampane zamerané na ochranu detí, podpora charitatívnych organizácií.
  • Deň čokoládového tvarohového koláča (US) – Kampane pre pekárne, cukrárne a reštaurácie zamerané na sladké pochúťky.

5. jún (štvrtok)

  • Svetový deň životného prostredia (UN) – Ekologické kampane zamerané na udržateľnosť, ochranu prírody a ekologické produkty.
  • Deň sendvičov (US) – Zábavné kampane pre reštaurácie, kaviarne a rýchle občerstvenie.

6. jún (piatok)

  • Svetový deň rýb a oceánov (UN) – Kampane zamerané na ochranu oceánov a morských živočíchov, ekologické aktivity.
  • Národný deň objatí vašej mačky (US) – Propagácia produktov pre domáce zvieratá, podpora útulkov a adopcií.

7. jún (sobota)

  • Svetový deň bezpečnosti potravín (WHO) – Edukačné kampane o bezpečnosti potravín, zodpovedné stravovanie a zdravá výživa.
  • Deň čerešní (US) – Zábavné kampane pre potraviny, reštaurácie a cukrárne zamerané na čerešňové produkty.

8. jún (nedeľa)

  • Svetový deň oceánov (UN) – Kampane zamerané na ochranu morského prostredia, podpora ekologických projektov a CSR aktivít.
  • Deň najlepších priateľov (Best Friends Day) – Kampane zamerané na darčeky pre priateľov, zľavy na spoločné aktivity.

9. jún (pondelok)

  • Deň pečenia byliniek (US) – Kampane pre pekárne, zamerané na pečenie a varenie s bylinkami, propagácia zdravých receptov.
  • Medzinárodný deň archívov (UNESCO) – Kampane zamerané na históriu, kultúrne dedičstvo a význam archívov.

10. jún (utorok)

  • Svetový deň akreditácie (UN) – Kampane zamerané na kvalitu a certifikáciu, podpora odborných služieb a produktov.
  • Národný deň studeného čaju (US) – Propagácia kaviarní a reštaurácií zameraná na studené nápoje a letné ponuky.

11. jún (streda)

  • Medzinárodný deň jogy (SK, CZ, EU) – Kampane zamerané na wellness, zdravie, propagácia jogových kurzov a pomôcok.
  • Deň kukurice na klasu (US) – Kampane zamerané na jedlá z kukurice, špeciálne ponuky v reštauráciách a grilovacích akciách.

12. jún (štvrtok)

  • Svetový deň boja proti detskej práci (UN) – Edukačné kampane zamerané na boj proti detskej práci, podpora charitatívnych organizácií.
  • Deň arašidového masla (US) – Propagácia arašidových produktov, kampane zamerané na zdravé jedlá a občerstvenie.

13. jún (piatok)

  • Medzinárodný deň albínov (UN) – Kampane na podporu povedomia o albinizme, inklúzia a podpora rovnosti.
  • Deň šijacích strojov (US) – Kampane zamerané na šijacie stroje a kurzy šitia, propagácia hobby aktivít.

14. jún (sobota)

  • Svetový deň darcov krvi (WHO) – Kampane zamerané na podporu darcovstva krvi, zdravotnícke projekty, CSR aktivity.
  • Deň jahodových koláčikov (US) – Zábavné kampane pre pekárne a cukrárne zamerané na sladké dezerty.

15. jún (nedeľa)

  • Svetový deň vetra (EU) – Ekologické kampane zamerané na obnoviteľné zdroje energie, podpora veterných elektrární.
  • Deň otcov (SK, CZ) – Tradičné kampane zamerané na darčeky pre otcov, špeciálne ponuky a rodinné akcie.

16. jún (pondelok)

  • Medzinárodný deň domácich zvierat (US) – Kampane zamerané na produkty pre domácich miláčikov, starostlivosť o zvieratá.
  • Deň grilovaných jedál (US) – Propagácia letných grilovacích akcií, predaj grilov a letných doplnkov.

17. jún (utorok)

  • Svetový deň boja proti rozširovaniu púští a suchu (UN) – Ekologické kampane zamerané na ochranu prírody, boje proti klimatickým zmenám.
  • Deň čerstvého zeleného šalátu (US) – Zdravé kampane zamerané na predaj šalátov a podporu zdravého stravovania.

18. jún (streda)

  • Medzinárodný deň piknikov (US) – Kampane zamerané na propagáciu piknikových produktov, potravín a letných outdoorových aktivít.
  • Deň sushi (International Sushi Day) – Kampane pre reštaurácie a milovníkov sushi, špeciálne zľavy na sushi sety.

19. jún (štvrtok)

  • Svetový deň chorých na kosáčikovitú anémiu (WHO) – Edukačné kampane zamerané na zdravie a prevenciu, podpora charitatívnych organizácií.
  • Deň martini (US) – Propagácia barov a reštaurácií, zamerané na miešané nápoje a koktaily.

20. jún (piatok)

  • Svetový deň utečencov (UN) – Kampane zamerané na podporu utečencov a ľudských práv, podpora charitatívnych projektov.
  • Medzinárodný deň surfovania – Kampane zamerané na letné športy, predaj športových doplnkov a letného oblečenia.

21. jún (sobota)

  • Medzinárodný deň jogy (UN) – Kampane zamerané na propagáciu jogy, wellness a zdravý životný štýl.
  • Prvý letný deň (letný slnovrat) – Kampane zamerané na letné produkty, letnú módu, cestovanie a outdoorové aktivity.

22. jún (nedeľa)

  • Svetový deň hudby (Fête de la Musique) – Kampane zamerané na hudobné festivaly, koncerty, predaj hudobných nástrojov a vstupeniek.
  • Deň čokoládovej polevy (US) – Kampane pre pekárne a cukrárne, propagácia čokoládových produktov.

23. jún (pondelok)

  • Medzinárodný olympijský deň (IOC) – Kampane zamerané na športové podujatia, propagácia olympijských hodnôt a športových produktov.
  • Deň ružového vína (US) – Kampane zamerané na vinotéky, špeciálne ponuky na ružové vína a letné ochutnávky.

24. jún (utorok)

  • Svätý Ján (Ivan) (SK, CZ) – Tradičné oslavy, kampane na darčeky, tematické akcie a sviatočné ponuky.
  • Medzinárodný deň vína zo sóje (US) – Kampane zamerané na alternatívne vína, zdravé nápoje a ekoprodukty.

25. jún (streda)

  • Deň farieb (Color Day, US) – Zábavné kampane pre módu, farby, letné doplnky a oblečenie.
  • Svetový deň morských plodov (US) – Propagácia reštaurácií a potravín zameraných na morské plody, letné špeciality.

26. jún (štvrtok)

  • Medzinárodný deň boja proti zneužívaniu drog a nezákonnému obchodovaniu (UN) – Edukačné kampane zamerané na prevenciu závislostí.
  • Svetový deň tropického ovocia (US) – Kampane pre obchody a reštaurácie zamerané na tropické ovocie, letné nápoje a dezerty.

27. jún (piatok)

  • Svetový deň mikro-, malých a stredných podnikov (UN) – Kampane na podporu malých a stredných firiem, podnikateľské iniciatívy a startupy.
  • Deň melónu (US) – Propagácia letného ovocia, zábavné kampane pre predaj melónov a letné produkty.

28. jún (sobota)

  • Svetový deň ľudí so schizofréniou (WHO) – Edukačné kampane zamerané na povedomie o duševnom zdraví a podpora pacientov.
  • Deň cestovín (US) – Kampane pre reštaurácie zamerané na propagáciu cestovín a talianskej kuchyne.

29. jún (nedeľa)

  • Sviatok svätých Petra a Pavla (SK, CZ) – Tradičné kampane, darčeky na meniny, propagácia tematických osláv a podujatí.
  • Medzinárodný deň bláznivých ponožiek (US) – Zábavné kampane pre módu, predaj ponožiek a módnych doplnkov.

30. jún (pondelok)

  • Medzinárodný deň asteroidu (UN) – Kampane zamerané na vedu, vesmír, technologické inovácie a vzdelávacie aktivity.
  • Deň sociálnych médií (Social Media Day) – Kampane zamerané na podporu digitálneho marketingu, sociálnych sietí a online nástrojov.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Slovník e-mail marketingu, marketingovej automatizácie a data-driven marketingu

od  A/B Testingu,  Auto-Responderov  cez  Call to Action (CTA) až po  Zone Personalization Na jednotlivých písmenách a slovách pracujemea postupne ich dopĺňname. Kliknutím na písmeno sa presuniete rýchlejšie, prípadne použite vyhľadávanie na zadanie slova, ktoré hľadáte. A   B   C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z A A/B Testing - A/B Testovanie A/B Testing je metóda porovnávania dvoch verzií e-mailu alebo webovej stránky, aby sa zistilo, ktorá verzia dosahuje lepšie výsledky. Pomáha optimalizovať kampane. viac o A/B testovaní API (Application Programming Interface) API je rozhranie, ktoré umožňuje rôznym softvérovým systémom komunikovať medzi sebou. V marketingovej automatizácii sa používa na integráciu rôznych nástrojov a platforiem. Auto-Responder Auto-Responder je automatická odpoveď, ktorá sa odosiela po prijatí e-mailu. V e-mail marketingu sa často používa na potvrdenie prihlásenia alebo objednávky. Čo je Auto-Responder? Automation Workflow Automa

Slovník SEO pojmov

Na jednotlivých písmenách a slovách pracujemea postupne ich dopĺňname. Kliknutím na písmeno sa presuniete rýchlejšie, prípadne použite vyhľadávanie na zadanie slova, ktoré hľadáte. A   B   C   D   E   F   G   H   I   J   K   L   M N   O   P   Q   R   S   T   U   V   W   X   Y   Z A Above the Fold Above the Fold je časť webovej stránky, ktorá je viditeľná bez nutnosti posúvania. Obsah umiestnený above the fold je dôležitý pre zachytenie pozornosti návštevníkov a môže ovplyvniť ich angažovanosť.  Čo znamená "Above the Fold"? Accelerated Mobile Pages (AMP)  AMP je open-source framework, ktorý pomáha vytvárať rýchlo sa načítavajúce mobilné stránky. Používa sa na zlepšenie výkonu a rýchlosti mobilných webových stránok, čo môže pozitívne ovplyvniť SEO.  Čo je AMP (Accelerated Mobile Pages)? Algorithm  Algoritmus je množina pravidiel a výpočtov, ktoré vyhľadávače používajú na hodnotenie a zoradenie webových stránok vo výsledkoch vyhľadávania.  Čo je to algoritmus? Alt Text (Alternat

Newsletter: Efektívny nástroj pre udržanie kontaktu a zvyšovanie angažovanosti

Newsletter je pravidelný e-mail, ktorý obsahuje novinky, články, akcie a ďalší obsah relevantný pre odberateľov. Tento nástroj je neodmysliteľnou súčasťou digitálneho marketingu, pretože pomáha udržiavať kontakt so zákazníkmi a zvyšovať ich angažovanosť. V tomto článku sa pozrieme na význam newsletterov, ich výhody a najlepšie praktiky pre ich tvorbu a distribúciu. Význam newsletterov Newslettery slúžia ako most medzi spoločnosťou a jej zákazníkmi, poskytujúc im pravidelné informácie a udržiavajúc ich záujem o značku. Sú efektívnym spôsobom, ako informovať odberateľov o novinkách, pripravovaných akciách, zľavách a ďalšom relevantnom obsahu. Výhody používania newsletterov Zvyšovanie angažovanosti : Pravidelné e-maily udržiavajú zákazníkov informovaných a angažovaných, čím zvyšujú pravdepodobnosť opakovaných nákupov a lojalitu. Budovanie vzťahov : Personalizovaný a hodnotný obsah pomáha budovať silné a dlhodobé vzťahy so zákazníkmi. Zvyšovanie predaja : Prostredníctvom newsletterov môžet