Preskočiť na hlavný obsah

August 2025 - Marketingový kalendár

 1. august (piatok)

  • Deň armády (Švajčiarsko) – Kampane zamerané na švajčiarsku kultúru, vojenské tradície a cestovný ruch.
  • Svetový deň priateľstva – Kampane zamerané na podporu priateľstiev, darčeky pre priateľov, špeciálne zľavy pre skupinové aktivity.

2. august (sobota)

  • Medzinárodný deň pamiatky Rómov deportovaných počas holokaustu (UN) – Edukačné kampane zamerané na pamäť a historické povedomie.
  • Svetový deň piva – Kampane pre pivovary, bary a reštaurácie zamerané na oslavu piva a pivných špecialít.

3. august (nedeľa)

  • Deň vodcov psov (US) – Kampane zamerané na podporu výcviku vodiacich psov a pomoc zrakovo postihnutým ľuďom.
  • Medzinárodný deň melónov – Zábavné kampane zamerané na predaj melónov, ovocných špecialít a letných dezertov.

4. august (pondelok)

  • Deň šampanského – Kampane pre vinotéky, reštaurácie a bary zamerané na propagáciu šampanského a vín.
  • Deň bicyklovania do práce – Kampane zamerané na propagáciu cyklistiky, zdravého životného štýlu a športových potrieb.

5. august (utorok)

  • Deň oslobodenia (Chorvátsko) – Kampane zamerané na chorvátsku kultúru, cestovanie a historické pripomienky.
  • Medzinárodný deň svetových pivovarov – Kampane pre milovníkov piva, podpora malých pivovarov a pivných špecialít.

6. august (streda)

  • Svetový deň boja za zákaz jadrových zbraní (UN) – Edukačné kampane zamerané na mier, ľudské práva a boj proti jadrovým zbraniam.
  • Deň osviežujúcich nápojov (US) – Kampane pre kaviarne a reštaurácie zamerané na letné nápoje a osviežujúce koktaily.

7. august (štvrtok)

  • Medzinárodný deň piva a pizz – Zábavné kampane pre reštaurácie a bary zamerané na kombináciu piva a pizze, špeciálne ponuky.
  • Deň svetovej poézie (SK, CZ) – Kampane zamerané na literatúru, propagáciu poézie a knihy.

8. august (piatok)

  • Medzinárodný deň mačiek – Kampane zamerané na produkty pre mačky, podpora útulkov a adopcie mačiek.
  • Svetový deň orchideí – Kampane pre kvetinárstva a záhradníctva zamerané na predaj a starostlivosť o orchidey.

9. august (sobota)

  • Medzinárodný deň pôvodných obyvateľov sveta (UN) – Kampane zamerané na podporu kultúrnych práv a ochranu pôvodných obyvateľov.
  • Svetový deň knihovníkov – Propagácia knižníc, literatúry a čítania, kampane zamerané na podporu vzdelávania.

10. august (nedeľa)

  • Medzinárodný deň levov – Kampane na podporu ochrany levov a divokej prírody, podpora prírodných rezervácií.
  • Deň svetových biatlonov – Kampane zamerané na šport, podpora biatlonových súťaží a predaj športového vybavenia.

11. august (pondelok)

  • Svetový deň proti utrpeniu zvierat – Kampane zamerané na ochranu zvierat a podporu humánnych riešení v chove zvierat.
  • Deň malín a čučoriedok – Kampane pre reštaurácie a cukrárne zamerané na ovocné dezerty a sezónne jedlá.

12. august (utorok)

  • Medzinárodný deň mládeže (UN) – Kampane zamerané na podporu mládežníckych aktivít, vzdelávania a rozvoja.
  • Svetový deň slonov – Kampane zamerané na ochranu slonov a podporu ekologických projektov v prírode.

13. august (streda)

  • Medzinárodný deň ľavákov – Kampane zamerané na zlepšenie produktov pre ľavákov, zábavné akcie a špeciálne ponuky.
  • Svetový deň humanity (Humanitarian Day, UN) – Kampane zamerané na humanitárne projekty a podporu charitatívnych organizácií.

14. august (štvrtok)

  • Deň šťastných manželstiev (CZ) – Kampane zamerané na manželské páry, romantické darčeky, oslavy lásky a manželských zväzkov.
  • Svetový deň fotografov (World Photography Day) – Kampane zamerané na fotografiu, propagácia fotokurzov a predaj fototechniky.

15. august (piatok)

  • Sviatok Nanebovzatia Panny Márie (SK, CZ, EU) – Náboženské sviatky, špeciálne akcie a podujatia, darčeky a pamätné udalosti.
  • Svetový deň relaxácie – Kampane zamerané na wellness, produkty na oddych a relaxačné aktivity.

16. august (sobota)

  • Medzinárodný deň rumu – Propagácia rumových produktov, špeciálne ponuky v baroch a reštauráciách.
  • Deň vajíčkového chleba – Kampane zamerané na predaj pekárenských výrobkov, recepty a zábavné jedlá s vajíčkami.

17. august (nedeľa)

  • Svetový deň humanitárnych pracovníkov (UN) – Kampane zamerané na podporu humanitárnych organizácií a pracovníkov.
  • Deň prechádzok v parkoch – Kampane zamerané na podporu outdoorových aktivít, turistiku a záhradníctvo.

18. august (pondelok)

  • Deň plaviek – Kampane zamerané na letnú módu, predaj plaviek a letných doplnkov.
  • Svetový deň geocachingu – Kampane zamerané na outdoorové aktivity, turistiku a geocachingové výzvy.

19. august (utorok)

  • Svetový deň fotografov – Kampane zamerané na propagáciu fotografie, predaj fototechniky a fotoškolenia.
  • Medzinárodný deň pirátov (US) – Zábavné kampane zamerané na pirátsku tematiku, oslavy a podujatia pre deti.

20. august (streda)

  • Deň svätého Štefana (Maďarsko) – Oslavy a kampane zamerané na maďarskú kultúru, cestovný ruch a kulinárske zážitky.
  • Deň svetových komárov – Edukačné kampane zamerané na prevenciu proti komárom a ochranu pred nimi.

21. august (štvrtok)

  • Výročie okupácie Československa (1968, CZ, SK) – Historické pripomienky, kampane zamerané na vzdelávanie a povedomie o histórii.
  • Svetový deň pohybu – Kampane zamerané na podporu zdravého životného štýlu, fitness aktivity a outdoorové športy.

22. august (piatok)

  • Medzinárodný deň pamiatky obetí násilia založeného na viere (UN) – Edukačné kampane zamerané na toleranciu a podporu ľudských práv.
  • Svetový deň slnečných lúčov – Kampane zamerané na ochranu pred UV žiarením, slnečné okuliare a opaľovacie krémy.

23. august (sobota)

  • Medzinárodný deň pamiatky obchodovania s otrokmi a jeho zrušenie (UN) – Edukačné kampane zamerané na históriu a ľudské práva.
  • Európsky deň pamäti obetí stalinizmu a nacizmu (EU) – Historické pripomienky a vzdelávacie kampane zamerané na minulosť.

24. august (nedeľa)

  • Deň detského šepkania (US) – Zábavné aktivity pre deti, podpora detskej komunikácie a kreatívnych hier.
  • Deň broskýň a nektáriniek – Kampane pre reštaurácie a cukrárne zamerané na ovocné dezerty a sezónne ovocie.

25. august (pondelok)

  • Deň vojnových veteránov (SK, CZ) – Kampane na podporu vojnových veteránov, historické pripomienky a pocta obetiam vojen.
  • Deň banánových splitov (US) – Zábavné kampane pre cukrárne a zmrzlinárne zamerané na letné dezerty.

26. august (utorok)

  • Medzinárodný deň psov – Kampane zamerané na podporu psov, útulkov a produktov pre domácich miláčikov.
  • Deň točených zmrzlín – Propagácia letných zmrzlinových špecialít, zábavné akcie v zmrzlinárňach.

27. august (streda)

  • Svetový deň filmu (EU) – Kampane na podporu filmového priemyslu, premietanie filmov a podpora kinopríležitostí.
  • Deň orechových koláčov – Kampane pre pekárne a cukrárne zamerané na sezónne pečivo a sladké pochúťky.

28. august (štvrtok)

  • Svetový deň spomienky na obete terorizmu (UN) – Edukačné kampane zamerané na pamiatku obetí terorizmu.
  • Svetový deň bazénov – Kampane zamerané na bazény, letné aktivity a outdoorové vybavenie.

29. august (piatok)

  • Výročie Slovenského národného povstania (SK) – Historické pripomienky, národné oslavy a pamätné podujatia.
  • Deň citrónových špecialít – Kampane zamerané na osviežujúce letné jedlá a nápoje s citrónovou príchuťou.

30. august (sobota)

  • Medzinárodný deň zmierenia (UN) – Kampane zamerané na zmierenie a posilnenie mierových riešení.
  • Deň toastov – Zábavné kampane zamerané na predaj toastov, recepty a kreatívne jedlá.

31. august (nedeľa)

  • Medzinárodný deň blogovania – Kampane zamerané na propagáciu blogovania, sociálnych médií a digitálneho marketingu.
  • Deň lásky k prírode – Kampane zamerané na podporu ochrany prírody, outdoorové aktivity a ekologické produkty.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Slovník e-mail marketingu, marketingovej automatizácie a data-driven marketingu

od  A/B Testingu,  Auto-Responderov  cez  Call to Action (CTA) až po  Zone Personalization Na jednotlivých písmenách a slovách pracujemea postupne ich dopĺňname. Kliknutím na písmeno sa presuniete rýchlejšie, prípadne použite vyhľadávanie na zadanie slova, ktoré hľadáte. A   B   C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z A A/B Testing - A/B Testovanie A/B Testing je metóda porovnávania dvoch verzií e-mailu alebo webovej stránky, aby sa zistilo, ktorá verzia dosahuje lepšie výsledky. Pomáha optimalizovať kampane. viac o A/B testovaní API (Application Programming Interface) API je rozhranie, ktoré umožňuje rôznym softvérovým systémom komunikovať medzi sebou. V marketingovej automatizácii sa používa na integráciu rôznych nástrojov a platforiem. Auto-Responder Auto-Responder je automatická odpoveď, ktorá sa odosiela po prijatí e-mailu. V e-mail marketingu sa často používa na potvrdenie prihlásenia alebo objednávky. Čo je Auto-Responder? Automation Workflow Automa

Slovník SEO pojmov

Na jednotlivých písmenách a slovách pracujemea postupne ich dopĺňname. Kliknutím na písmeno sa presuniete rýchlejšie, prípadne použite vyhľadávanie na zadanie slova, ktoré hľadáte. A   B   C   D   E   F   G   H   I   J   K   L   M N   O   P   Q   R   S   T   U   V   W   X   Y   Z A Above the Fold Above the Fold je časť webovej stránky, ktorá je viditeľná bez nutnosti posúvania. Obsah umiestnený above the fold je dôležitý pre zachytenie pozornosti návštevníkov a môže ovplyvniť ich angažovanosť.  Čo znamená "Above the Fold"? Accelerated Mobile Pages (AMP)  AMP je open-source framework, ktorý pomáha vytvárať rýchlo sa načítavajúce mobilné stránky. Používa sa na zlepšenie výkonu a rýchlosti mobilných webových stránok, čo môže pozitívne ovplyvniť SEO.  Čo je AMP (Accelerated Mobile Pages)? Algorithm  Algoritmus je množina pravidiel a výpočtov, ktoré vyhľadávače používajú na hodnotenie a zoradenie webových stránok vo výsledkoch vyhľadávania.  Čo je to algoritmus? Alt Text (Alternat

Newsletter: Efektívny nástroj pre udržanie kontaktu a zvyšovanie angažovanosti

Newsletter je pravidelný e-mail, ktorý obsahuje novinky, články, akcie a ďalší obsah relevantný pre odberateľov. Tento nástroj je neodmysliteľnou súčasťou digitálneho marketingu, pretože pomáha udržiavať kontakt so zákazníkmi a zvyšovať ich angažovanosť. V tomto článku sa pozrieme na význam newsletterov, ich výhody a najlepšie praktiky pre ich tvorbu a distribúciu. Význam newsletterov Newslettery slúžia ako most medzi spoločnosťou a jej zákazníkmi, poskytujúc im pravidelné informácie a udržiavajúc ich záujem o značku. Sú efektívnym spôsobom, ako informovať odberateľov o novinkách, pripravovaných akciách, zľavách a ďalšom relevantnom obsahu. Výhody používania newsletterov Zvyšovanie angažovanosti : Pravidelné e-maily udržiavajú zákazníkov informovaných a angažovaných, čím zvyšujú pravdepodobnosť opakovaných nákupov a lojalitu. Budovanie vzťahov : Personalizovaný a hodnotný obsah pomáha budovať silné a dlhodobé vzťahy so zákazníkmi. Zvyšovanie predaja : Prostredníctvom newsletterov môžet