Data Enrichment, alebo obohacovanie dát, je proces pridávania alebo aktualizácie informácií v existujúcej databáze zákazníkov, aby sa zlepšila presnosť a úplnosť údajov. Tento proces je nevyhnutný pre moderné marketingové stratégie, pretože kvalitné a presné údaje umožňujú lepšie cielenie a personalizáciu marketingových kampaní. V tomto článku sa pozrieme na význam data enrichment, jeho výhody a najlepšie praktiky pre úspešnú implementáciu. Čo je Data Enrichment? Data Enrichment je proces, ktorým sa existujúca databáza zákazníkov obohacuje o dodatočné informácie. Tieto informácie môžu zahŕňať demografické údaje, kontaktné informácie, behaviorálne údaje, sociálne údaje a ďalšie relevantné informácie. Cieľom je získať kompletný a presný pohľad na zákazníka, čo umožňuje efektívnejšie a personalizovanejšie marketingové aktivity. Výhody Data Enrichment Presnejšie cielenie : Obohatené údaje umožňujú lepšie segmentovanie a cielenie marketingových kampaní na základe podrobných informácií o zák