Titulok pre tlačený materiál nemusí byť krátky, ak to lepšie vyjadrí vašu myšlienku, pokojne použite viac slov i riadkov. Na stručnosti však veľmi záleží v e-mail marketingu. Tu by ste sa mali zmestiť približne do 60 znakov, aby sa text naraz zobrazil v políčku e-mailovej schránky. Tento krátky, ale nesmierne dôležitý text musí byť dostatočne lákavý, aby primäl adresáta k otvoreniu správy.
Podľa prieskumov zrealizovaných v USA, len 36 % ľudí, ktorí na internete vyhľadajú informácie o konkrétnom produkte, tovar zakúpi priamo cez web. Väčšina ľudí len zistí, čo potrebuje a potom nakúpi v kamennom obchode. Ak vaše príjmy závisia od internetového obchodu, musíte nájsť cestu, ako tieto takmer dve tretiny zákazníkov nestratiť. Nie je to len otázka komfortu, jednoduchého vyplnenia dotazníka, bezpečného platobného systému a garancií, ktoré musíte poskytnúť. Musíte vymyslieť také návnady, ktoré zákazník nikde inde nezíska.
Aké mimoriadne benefity, nedostupné v kamennom obchode, dokážete k svojej internetovej ponuke pridať? Návody, triky a dobré rady vo forme videa, CD, elektronickej knihy alebo špeciálne darčeky a výhody len pre objednávateľov on-line pomôžu zvýšiť vnímanú hodnotu vašich produktov a služieb voči konkurencii.