Nedávno som dostala od priateľky SMS-ku. Uvádza sa v nej napríklad:
Neviem presne, z akého zdroja tieto informácie pochádzajú a ak to viete, budem sa tešiť, ak mi dáte info.
Zamýšľam sa skôr nad otázkou, či je dnes vôbec možné uspieť s klasickou reklamnou kampaňou, šíriť dobré PR správy, či oznámiť ľuďom, že práve prišiel na trh nový produkt. Jasné, že to bude chcieť stále nové a stále lepšie nápady. S istotami o pôsobení posolstva sa pri novodobých spôsoboch šírenia, akým je napríklad virálny marketing, môžeme rozlúčiť. Už dávno nestačí adaptovať osvedčenú zahraničnú kampaň, akokoľvek je to zbožným prianím nejednej medzinárodnej koncernovej centrály. No na druhej strane, nie je oveľa zaujímavejšie a vzrušujúcejšie vytrápiť sa s vlastnou cestou a ísť s kožou na trh?