Marketingové poradenstvo a texty

Musí sa reklama páčiť každému?

08.02.2010 20:29

Často sa snažíme zo všetkých síl pripraviť dobré podujatie, napísať pútavý text alebo pripraviť zaujímavú reklamu a reakcie z publika sú veľmi rozdielne. Niekto nám nadšene gratuluje k úspechu a iný uhýba pred priamou odpoveďou alebo krčí nosom.

Do akej miery je dôležité, aby sa naša propagácia páčila každému alebo väčšine?

Akokoľvek by sme takúto situáciu radi videli, nie je to ani možné, dokonca ani žiadúce. To čo osloví určitú konkrétnu cieľovú skupinu, môže byť pre inú úplne nudné, alebo naopak neseriózne. Veď viete, deti nechcú nosiť džínsy značiek svojich rodičov... A to, čo sa páči väčšine, je často iba veľmi priemerné. Nadšenie vzbudíte len presným zacielením a vystihnutím reality určitej časti publika a to sa akosi nezhoduje s masovosťou. Podľa mňa je lepšie vzbudiť protikladné emócie, ako zostať v šedivom strede.

 

(c) 2008 Všetky práva vyhradené.

Tvorba webu zdarmaWebnode