Marketingové poradenstvo a texty

Čo pomôže vášmu elektronickému marketingu k úspechu

20.09.2009 20:59

Nechcem sa tu zamerať na optimalizáciu webových stránok, ani pay-per-click reklamu, aj keď ide bezpochyby o vynikajúce možnosti, ktoré nám internet priniesol. Chcem hovoriť o jednej z klasických foriem komunikácie a predaja, priamom marketingu. Je to cesta, ako udržať rozpočet pod kontrolou, umožňuje pomerne jednoduché a presné meranie účinnosti. Elektronická pošta je rýchla, nevyžaduje náročné balenie a spracovanie. Napriek všetkým výhodám mailov a príjemným úsporám však stará dobrá poštová schránka ešte nepatrí do zberných surovín. Rozliční ľudia reagujú rôzne, niekto číta len elektronickú poštu a reklamné poštové zásielky vyhodí bez otvorenia, iný to robí presne naopak. Moja skúsenosť je, že nezaškodí so svojimi zákazníkmi komunikovať občas aj klasickými listami a využívať všetky cesty.

Ak sa chcete vyhnúť problémom a rozladeniu tých, ktorých by ste radi oslovili, používajte len e-mailové adresy, u ktorých máte k dispozícii súhlas adresátov so zasielaním informácií. Môžete ich zbierať pri registrácii na vašej webstránke, formou súťaží, prípadne aj kúpiť u špecializovanej agentúry. Takýto prístup je nielen „čistý“ podľa zákona, ale je tu aj oveľa vyšší predpoklad akceptovania a prijatia správy. A odporúčam dodržať ešte jednu zásadu: neposielajte poštu z anonymnej adresy typu „info“ alebo „meno firmy“ ale z adresy konkrétneho pracovníka.

 

(c) 2008 Všetky práva vyhradené.

Vytvorte si web stránku zdarma!Webnode