Marketingové poradenstvo a texty

Ako zvyšovať účinnosť e-mailových kampaní?

29.01.2010 17:09

Nikto nedosahuje výnimočnú mieru priaznivých odpovedí náhodou. Ak ste sa rozhodli pripraviť e-mailovú kampaň a chcete urobiť všetko preto, aby dosiahla vysokú odozvu, pripravte sa na systematické kroky a meranie.

Ak ste vytvorili niekoľko variantov titulku, môžete rozposlať maily rovnakej vzorke cieľovej skupiny a vytipovať ten najúčinnejší. Ani s ním potom nezaspite na vavrínoch a z času načas vyskúšajte niečo nové, čo zase porovnáte s predchádzajúcim favoritom.

Ďalším krokom je postupné obmieňanie textu, ale urobte vždy len jednu zmenu, aby ste výsledok boli schopní priradiť k uskutočnenej akcii. Skúšajte, či fungujú lepšie maily s uvedením ceny alebo bez, personalizované alebo so všeobecným oslovením, s viacerými benefitmi alebo sústredením sa len na tie podstatné, dlhšie alebo kratšie a podobne. Vždy po overení toho, čo prinieslo najlepšie výsledky, zapracujte túto zmenu do vášho programu. Postupne sa učíte lepšie spoznávať svoju cieľovú skupinu a tak zlepšujete svoje šance na úspech.

Aj v prípade, že sa vám nepodarí urobiť z návštevníka stránky svojho zákazníka, môžete sa pokúsiť získať z jeho návštevy prospech. Ponúknite na svojich stránkach hodnotný benefit, ktorý je možné získať za registráciu mena a e-mailovej adresy. Postupne tak rozšírite svoje databázy kontaktov o ľudí, ktorí síce zatiaľ nie sú odhodlaní nakúpiť, ale môžete s nimi komunikovať v budúcnosti a podmienky pre spoluprácu vytvoriť.

(c) 2008 Všetky práva vyhradené.

Vytvorte si web zdarma!Webnode