Ak si na živobytie zarábate ako odborný konzultant, kouč alebo tréner, pravdepodobne občas hľadáte odpoveď na otázku, ako presvedčiť zákazníka o svojich kvalitách. Keď ide o dlhodobé...
—————
Nejeden podnikateľ si kladie otázku: „Existuje dnes ešte verný zákazník? Veď ľudia vyhľadajú výrobok alebo službu na internete, porovnajú ceny a idú vždy tam, kde je momentálne najlepšia...
—————
Mýliť sa je ľudské. Kto nič nerobí, nič nepokazí! Kto robí, robí aj chyby... Pravdivé príslovia, však? To, že ich máme veľa, značí, že podobná situácia sa v živote často prihodí. No...
—————
Neuromarketing dokáže zmerať to, čo sme zatiaľ iba tušili Poznáte ľudí, ktorí prisahajú, že reklama ich rozhodovanie vôbec neovplyvňuje, a pritom akousi náhodou používajú vždy to, čo je najviac...
—————
Stanoviť cenu, ktorá sa presadí na trhu a neprivedie podnikateľa priamo do záhuby, je občas tvrdý oriešok. Namiesto analýzy nákladov a prieskumu trhu sa výrobca často spoľahne na to, že správnym...
—————
Úsmevný povzdych? Určite. Ale ruku na srdce, vy ste nikdy nemali podobný pocit? Aj keď nás rodičia odmalička učia rozprávať, neznamená to automaticky, že nás naučili komunikovať. Po celý život túto...
—————
Občas sa klienti obracajú na svoje agentúry, aby im účinnejším marketingom pomohli zmeniť názory zákazníkov. Nič proti tomu, pokiaľ firma inovovala výrobok a treba to oznámiť spotrebiteľom,...
—————
Vypracovali ste neodolateľnú ponuku, poslali ju tým správnym ľuďom, dali ste si záležať na dodržaní všetkých zásad písania reklamných textov... a nestalo sa nič z toho, o čom ste...
—————
Ako osloviť zákazníka? Hneď na začiatku musím priznať, že názov tohto článku nie je presný. Vlastne by sa mal volať „Ako zvýšiť svoj obrat v podnikaní?“ No pravdou je, že väčšina klientov, ktorí sa...
—————
Ako písať reklamné a marketingové texty, ktoré podporujú predaj Mnohým začínajúcim podnikateľom sa oči rozšíria hrôzou, keď im vysvetlím, že ak chcú so skromným marketingovým rozpočtom preraziť na...
—————
Začínať sa dá aj s málom... no ak chcete dosiahnuť viac, treba vytrvať To, čo úspešných podnikateľov odlišuje od menej úspešných, nebýva mimoriadny intelekt, neuveriteľné šťastie, ba ani...
—————
Stretli ste sa niekedy s mimoriadnym správaním zamestnanca v obchode, kde ste niečo nakupovali, prípadne na úrade pri vybavovaní formalít? Nie, nemám na mysli zlostné odseknutie a polovičné...
—————
Priniesli vaše direct mailové kampane výsledok, aký ste očakávali? Zodpovedala odozva a následný zisk vynaloženému úsiliu? Spracovanie databázy vhodných kontaktov, príprava listov, e-mailov či...
—————
Späť k základom marketingovej komunikácie Ráno chodievam okolo základnej školy a prúdy detí sa k nej schádzajú zo všetkých strán. „Opakovala si si slovíčka z prvých piatich lekcií?“,...
—————
„Viem, že by nám vaša rada pomohla zvýšiť účinok reklamy. Ale ako dosiahnem, aby moji pracovníci robili to, čo navrhujete? Bude to pre nich znamenať viac práce, nebudú chcieť spolupracovať...“...
Aký spôsob propagácie považujete za najúčinnejší?
Navštívila som seminár o marketingu a reklame, ktorý pani Škutková prednášala v Prahe. Odniesla som si množstvo praktických informácií a okamžite som ich uviedla do praxe vo svojej firme, čo nám už prinieslo prvé výsledky. Oceňujem následnú promptnú a profesionálnu spoluprácu pri príprave našej webstránky. Je vidno, že dokáže o marketingu nielen prednášať, ale skutočne zrealizovať projekty vo firme.
Ing. Jana Moučková, konateľka AUDIT DANĚ CZ s.r.o.
Ak chcete zažiť nenormálne rýchlu, konštruktívnu a korektnú spoluprácu ohľadom písania textov (copywriting) alebo marketingu, pani Škutková je správna voľba.
Píše texty zrozumiteľne a jej dlhoročné skúsenosti Vám pomôžu prísť do cieľa bez zbytočných nákladov navyše. Od roku 2005 sme spolupracovali na viacerých projektoch, ktoré boli odovzdané načas a splnili očakávania klienta. Ak náhodou vznikne menšia nezrovnalosť, vždy je riešená promptne v záujme klienta.
Robert Molnár, konateľ Polar Design, www.polardesign.sk