Marketingové poradenstvo a texty

Blog

22.09.2009 21:13

Ako zaujať pozornosť a dosiahnuť, aby ľudia naše maily otvorili a prečítali?

Marketing sa podobá behu cez prekážky. Prvá, ktorú musíme prekonať, je ZAUJAŤ POZORNOSŤ. Koľko e-mailov dostanete v priemere za deň? Odhadujem, že u väčšiny ľudí sú to desiatky a čo je horšie, ich počet rastie. Máme len zlomok sekundy na to, aby sme čitateľa presvedčili...
20.09.2009 20:59

Čo pomôže vášmu elektronickému marketingu k úspechu

Nechcem sa tu zamerať na optimalizáciu webových stránok, ani pay-per-click reklamu, aj keď ide bezpochyby o vynikajúce možnosti, ktoré nám internet priniesol. Chcem hovoriť o jednej z klasických foriem komunikácie a predaja, priamom marketingu. Je to cesta, ako udržať rozpočet pod...
10.09.2009 16:29

Ako často komunikovať?

Často dostávam od svojich zákazníkov otázku, aká miera a frekvencia komunikácie je tá správna a primeraná. Odpoveď nie je vždy jednoznačná. Záleží totiž oveľa viac na tom, či máme čo povedať, než na tom, ako často to hovoríme.  Pokiaľ adresáti netrpezlivo očakávajú vaše dobré rady,...
10.08.2008 19:58

Pohltí nás reklama?

Nedávno som dostala od priateľky SMS-ku. Uvádza sa v nej napríklad: Mesačne zadajú ľudia do vyhľadávača Google 2,7 mld. dotazov. Komu sme, preboha, kládli tieto otázky doteraz? Týždenný počet slov v NY Times obsahuje viac informácií, než s koľkými sa stretol priemerný človek v 18....

Kontakt

skutkova@marketingovo.sk

00421 902 179 365

Vyhľadávanie

Měla jsem to potěšení zúčastnit se semináře Marketing a reklama pod vedením paní Jany Škutkové. Chtěla bych jí tímto vyjádřit uznání a poděkování, že se s námi podělila o zkušenosti, předala odborné rady, doporučila literaturu pro další vzdělávání a růst v pozici marketingového manažera a nakonec za výbornou atmosféru, kterou dokázala během přednášky vytvořit. Seminář mi pomohl pochopit základy z oblasti marketingu a reklamy, které jsem následně mohla použít přímo v praxi při sestavování marketingového plánu pro regionální zastoupení naší společnosti v České Republice a na Slovensku.  

Jana Fajtová, marketing manager CZ/SK, Johnson Controls Power Solutions EMEA

"Copywriterka Jana Škutková mi pomáha s písaním textov, ktoré sú určené pre širokú verejnosť (články, web, brožúry). Jej texty sú zrozumiteľné, dobre naformulované, pozitívne, uchu znejúce a ľahko sa čítajú. Promptný prístup, profesionalita a kvalita textov mi šetria najmä čas, ktorý môžem venovať svojej práci. Ohlas na jej texty u mojich klientov je veľmi dobrý a s radosťou ju odporúčam komukoľvek." 

JUDr. Katarína Bystrická, Právne centrum, s.r.o.

www.pravnecentrum.sk

„Spomínam si, ako mi Janka Škutková už pred ôsmimi rokmi zdôrazňovala, aké dôležité je urobiť si na začiatku každého rozhodnutia aspoň malý prieskum a nestrieľať podľa toho, „ako to cítim ja“, pretože môj názor môže byť od väčšinového názoru cieľovej skupiny podstatne odlišný. A že taký prieskum nemusí stáť tisíce – stačí ho realizovať aspoň s malou vzorkou „na ulici“, a to najlepšie sám, pretože inak sa množstvo, možno na prvý pohľad nepodstatných informácií, stratí u anketárov. A tak som svoje prvé dôležité informácie o zákazníkoch cestovného ruchu získala práve vdaka ankete medzi účastníkmi veľtrhu cestovného ruchu, ktorý som s jej pomocou zostavila, realizovala aj kvalifikovane vyhodnotila.“

Mgr. Eva Rosíková, projektová manažérka v cestovnom ruchu

 

"Spolupracovala som s Janou Škutkovou vo firme, v ktorej zodpovedala za marketingovú komunikáciu a ja som riadila úsek financií. Z tohto hľadiska mimoriadne oceňujem jej zodpovednosť voči rozpočtovaným nákladom a zmysel pre návratnosť každej investície. Marketing v jej rukách znamenal pre našu spoločnosť veľký prínos."

Ing. Monika Fulerčíková, Praha

(c) 2008 Všetky práva vyhradené.

Tvorba webových stránok zdarmaWebnode