Marketingové poradenstvo a texty

Blog

26.02.2010 17:29

Sociálne siete a vykrádači bytov

Dnešná realita. Vždy keď ľudia vymyslia niečo, čo im spôsobuje radosť, rýchlo sa nájde človek, ktorý to dokáže zneužiť. V poslednom čase sa množia správy o tom, aké je nebezpečné oznamovať na Twitteri, Facebooku či iných podobných sieťach svoj súčasný podrobný status. Niektorí účastníci diskusií...
21.02.2010 12:54

Hurá! Na internete zarobíme milióny! Žiadna práca - iba koláče...

Dostali ste už podobné maily, prípadne ste našli reklamné bannery, ktoré sľubovali úžasný biznis model, ktorý premení vašu zatiaľ nenavštevovanú webstránku na zlaté eldorádo? A poznáte osobne niekoho, kto to dosiahol pomocou "takmer zadarmo" ponúkaných modelov? Vôbec nepochybujem, že internet môže...
19.02.2010 15:37

PPC reklama - ako neminúť priveľa a dosiahnuť svoj cieľ

Skôr než sa pustíte do platenia klikov na Googli či iných portáloch, mali by ste si úplne ujasniť dve veci: Čo by mal urobiť záujemca, ktorý klikne na váš odkaz a dostal sa na vašu stránku? Čo je vaším cieľom v tomto najbližšom kroku?      Chcete aby sa prihlásil na...
17.02.2010 21:55

Veľkorysosť ako spôsob odlíšenia

Reklamy nám niekedy dávajú obrovské sľuby, až to pripomína okrídlené: "Nikto vám nesplní, čo vám my nasľubujeme". Ale dobre, povedzme, že propagačný pracovník našiel na výrobku skvelé výhody, popracoval na dobrých textoch, zostavil ponuku, ktorá zaujala. Jedným z osvedčených spôsobov je ponúknuť...
13.02.2010 17:07

Dobrý titulok je kľúčom...aj ku klientovej peňaženke

Aj vy dostávate denne desiatky mailov, ktorým nevenujete žiadnu pozornosť? Máte plné zuby otravných ponúk na Viagru zdarma, investičnú príležitosť v Nigérii, či rozprávkové bohatstvo už za hodinu práce denne? A napriek tomu, stalo sa vám, že niektorý mail ste otvorili, pretože titulok vás naozaj...
08.02.2010 20:29

Musí sa reklama páčiť každému?

Často sa snažíme zo všetkých síl pripraviť dobré podujatie, napísať pútavý text alebo pripraviť zaujímavú reklamu a reakcie z publika sú veľmi rozdielne. Niekto nám nadšene gratuluje k úspechu a iný uhýba pred priamou odpoveďou alebo krčí nosom. Do akej miery je dôležité, aby sa naša propagácia...
29.01.2010 17:09

Ako zvyšovať účinnosť e-mailových kampaní?

Nikto nedosahuje výnimočnú mieru priaznivých odpovedí náhodou. Ak ste sa rozhodli pripraviť e-mailovú kampaň a chcete urobiť všetko preto, aby dosiahla vysokú odozvu, pripravte sa na systematické kroky a meranie. Ak ste vytvorili niekoľko variantov titulku, môžete rozposlať maily rovnakej vzorke...
28.01.2010 16:27

Vytváranie databázy pre e-mailový marketing

Všetci by sme chceli dosiahnuť vysokú úspešnosť rozosielaných mailov a primäť čitateľov k akcii. Problémom väčšinou je, že málokto je ochotný systematicky a poctivo pracovať na tom, aby vybudoval dostatočnú databázu kontaktov, ktoré nebudú e-mail považovať za spam, ale naopak, so záujmom...
10.01.2010 20:44

Novoročné predsavzatia trochu inak

Dávate si na nový rok odvážne ciele, záväzky a pripravujete plány? Možno to postupom rokov už veľmi nepreháňate. Ale priznajme si, že v kútiku duše si každý z nás na prelome rokov povie, že už konečne dokončí prácu na odloženom projekte, začne študovať angličtinu alebo schudne desať kíl. Väčšina...
17.11.2009 18:12

Malý rozpočet vyžaduje veľké nápady

Aj keď váš marketingový rozpočet neoplýva miliónmi, premyslenou stratégiou môžete uspieť a zabezpečiť svojim investíciám efektívnu návratnosť. Nie, väčšinou to nie je o tom, že „budget“ prenecháte agentúre a vy si vyzdvihnete hotový mediálny plán, ktorý zapríčiní zázraky. Bude to...

Kontakt

skutkova@marketingovo.sk

00421 902 179 365

Vyhľadávanie

Měla jsem to potěšení zúčastnit se semináře Marketing a reklama pod vedením paní Jany Škutkové. Chtěla bych jí tímto vyjádřit uznání a poděkování, že se s námi podělila o zkušenosti, předala odborné rady, doporučila literaturu pro další vzdělávání a růst v pozici marketingového manažera a nakonec za výbornou atmosféru, kterou dokázala během přednášky vytvořit. Seminář mi pomohl pochopit základy z oblasti marketingu a reklamy, které jsem následně mohla použít přímo v praxi při sestavování marketingového plánu pro regionální zastoupení naší společnosti v České Republice a na Slovensku.  

Jana Fajtová, marketing manager CZ/SK, Johnson Controls Power Solutions EMEA

"Copywriterka Jana Škutková mi pomáha s písaním textov, ktoré sú určené pre širokú verejnosť (články, web, brožúry). Jej texty sú zrozumiteľné, dobre naformulované, pozitívne, uchu znejúce a ľahko sa čítajú. Promptný prístup, profesionalita a kvalita textov mi šetria najmä čas, ktorý môžem venovať svojej práci. Ohlas na jej texty u mojich klientov je veľmi dobrý a s radosťou ju odporúčam komukoľvek." 

JUDr. Katarína Bystrická, Právne centrum, s.r.o.

www.pravnecentrum.sk

„Spomínam si, ako mi Janka Škutková už pred ôsmimi rokmi zdôrazňovala, aké dôležité je urobiť si na začiatku každého rozhodnutia aspoň malý prieskum a nestrieľať podľa toho, „ako to cítim ja“, pretože môj názor môže byť od väčšinového názoru cieľovej skupiny podstatne odlišný. A že taký prieskum nemusí stáť tisíce – stačí ho realizovať aspoň s malou vzorkou „na ulici“, a to najlepšie sám, pretože inak sa množstvo, možno na prvý pohľad nepodstatných informácií, stratí u anketárov. A tak som svoje prvé dôležité informácie o zákazníkoch cestovného ruchu získala práve vdaka ankete medzi účastníkmi veľtrhu cestovného ruchu, ktorý som s jej pomocou zostavila, realizovala aj kvalifikovane vyhodnotila.“

Mgr. Eva Rosíková, projektová manažérka v cestovnom ruchu

 

"Spolupracovala som s Janou Škutkovou vo firme, v ktorej zodpovedala za marketingovú komunikáciu a ja som riadila úsek financií. Z tohto hľadiska mimoriadne oceňujem jej zodpovednosť voči rozpočtovaným nákladom a zmysel pre návratnosť každej investície. Marketing v jej rukách znamenal pre našu spoločnosť veľký prínos."

Ing. Monika Fulerčíková, Praha

(c) 2008 Všetky práva vyhradené.

Vytvorte si web stránku zdarma!Webnode