Marketingové poradenstvo a texty

Blog

16.10.2010 19:33

Hodnotné texty pre marketing na sociálnych sieťach

Čítali ste správy o tom, ako podnikatelia rozšírili svoje marketingové informácie prostredníctvom sociálnych sietí závratnou rýchlosťou? Ako máte nekonečnou mierou zdieľať informácie, ukladať výroky na Twitter, využívať všetky dostupné sociálne siete a potom už len čakať, kedy...
19.09.2010 20:19

Texty na webe – ako dosiahnuť, aby nám čitatelia neutiekli?

Aby ľudia zaznamenali obsah webstránky, začítali sa doňho a neopustili ju príliš rýchlo, musíme splniť pár predpokladov. Prvým z nich je vymyslieť zaujímavý titulok a v úvode príťažlivo vysvetliť, čo čitateľ získa prečítaním článku. Nestačí však takto postupovať len pri texte na...
10.09.2010 14:46

4 tipy ako poskočiť vyššie vo výsledkoch vyhľadávania

Mať webstránku je jednoduché, ale dostať ju na vrchol výsledkov vyhľadávania už môže potrápiť. Popri platených spôsoboch môžete využívať aj tipy zadarmo, ktoré však vyžadujú trochu vytrvalosti a pravidelnej práce.   Hľadajte a skúmajte kľúčové slová Používať všeobecné kľúčové slová ako...
02.09.2010 17:32

Postačí byť na sieti Facebook?

V posledných mesiacoch mnohí moji klienti požadujú pomoc s marketingom na sociálnych sieťach. Vo veľkom vznikajú FB stránky, profily a skupiny, zakladajú sa profily na LindedIn, švitorí sa na Twitter-i. Zdalo by sa, že marketing na sociálnych sieťach je budúcim trendom...
24.08.2010 14:41

Lojalita zákazníkov a internetový marketing

Čo je na webe najdôležitejšie? Keď sa trochu zamyslíte, asi uznáte, že technické triky a efektné vymoženosti sú lákavé aj zábavné, ale v konečnom dôsledku ide o to, získať na stránkach informácie. Tie ktoré potrebujeme, ktoré hľadáme, bavia nás alebo nám pomáhajú. Tri základné...
19.08.2010 21:20

Na čo nezabudnúť, keď pripravujeme texty pre www stránku?

V reklamnom texte záleží najmä na jeho kvalite a schopnosti osloviť publikum. Stačí to? Potrebujeme nudné podružnosti ako sú fonty, veľkosť písma, farby? Tieto veci v podstate neregistrujeme. Nie vtedy, ak sú zvolené dobre! Fonty písma Pozrime sa trochu na tieto „zbytočnosti“...
11.08.2010 10:35

Nenechávajte ťarchu rozhodovania na svojich zákazníkoch

Rozhodovať o veľkých veciach nie je jednoduché a nemusí ísť pritom o miliónové projekty. Rozhodnutie, ktoré urobíme, môže mať dlhodobý vplyv na náš úspech, prácu, smerovanie. Pritom je jasné, že jednou z najhorších situácií v podnikaní je stav, keď sa manažér nedokáže rozhodnúť a jeho tím zostáva v...
20.07.2010 14:57

Profilujte sa – budujte značku aj sami sebe

Každý sme iný. Kým niektorí ľudia nemajú problém vydávať sa za expertov po prečítaní dvoch knižiek, skvelí špecialisti vo svojom odbore majú často pocit, že nevedia nič mimoriadne, čo by nevedeli aj ostatní okolo nich. Možno je to známe sokratovské „viem, že nič neviem“, ale v marketingu...
14.07.2010 19:36

Ako budovať firemný blog

Ak blogujete pre zábavu a kontakt s priateľmi, je to trochu iná šálka kávy, ako blog, ktorým chcete budovať svoj obchodný úspech. Vaše vyjadrovanie, dizajn blogu, štýl – to všetko je určené zameraním blogu. A keď ide o obchod, musí blog vyzerať a pracovať profesionálne....
09.07.2010 21:02

Dobrý dizajn pre úspešný obchod

Rozhodnutie, akým spôsobom budú stvárnené nástroje vašej marketingovej komunikácie je náročné, ale je to jeden z najdôležitejších krokov, ktorý je vhodné urobiť hneď na začiatku. Dizajn môže predstaviť vaše výrobky alebo reprezentovať vašu spoločnosť v modernom a trendy štýle alebo...

Kontakt

skutkova@marketingovo.sk

00421 902 179 365

Vyhľadávanie

Měla jsem to potěšení zúčastnit se semináře Marketing a reklama pod vedením paní Jany Škutkové. Chtěla bych jí tímto vyjádřit uznání a poděkování, že se s námi podělila o zkušenosti, předala odborné rady, doporučila literaturu pro další vzdělávání a růst v pozici marketingového manažera a nakonec za výbornou atmosféru, kterou dokázala během přednášky vytvořit. Seminář mi pomohl pochopit základy z oblasti marketingu a reklamy, které jsem následně mohla použít přímo v praxi při sestavování marketingového plánu pro regionální zastoupení naší společnosti v České Republice a na Slovensku.  

Jana Fajtová, marketing manager CZ/SK, Johnson Controls Power Solutions EMEA

"Copywriterka Jana Škutková mi pomáha s písaním textov, ktoré sú určené pre širokú verejnosť (články, web, brožúry). Jej texty sú zrozumiteľné, dobre naformulované, pozitívne, uchu znejúce a ľahko sa čítajú. Promptný prístup, profesionalita a kvalita textov mi šetria najmä čas, ktorý môžem venovať svojej práci. Ohlas na jej texty u mojich klientov je veľmi dobrý a s radosťou ju odporúčam komukoľvek." 

JUDr. Katarína Bystrická, Právne centrum, s.r.o.

www.pravnecentrum.sk

„Spomínam si, ako mi Janka Škutková už pred ôsmimi rokmi zdôrazňovala, aké dôležité je urobiť si na začiatku každého rozhodnutia aspoň malý prieskum a nestrieľať podľa toho, „ako to cítim ja“, pretože môj názor môže byť od väčšinového názoru cieľovej skupiny podstatne odlišný. A že taký prieskum nemusí stáť tisíce – stačí ho realizovať aspoň s malou vzorkou „na ulici“, a to najlepšie sám, pretože inak sa množstvo, možno na prvý pohľad nepodstatných informácií, stratí u anketárov. A tak som svoje prvé dôležité informácie o zákazníkoch cestovného ruchu získala práve vdaka ankete medzi účastníkmi veľtrhu cestovného ruchu, ktorý som s jej pomocou zostavila, realizovala aj kvalifikovane vyhodnotila.“

Mgr. Eva Rosíková, projektová manažérka v cestovnom ruchu

 

"Spolupracovala som s Janou Škutkovou vo firme, v ktorej zodpovedala za marketingovú komunikáciu a ja som riadila úsek financií. Z tohto hľadiska mimoriadne oceňujem jej zodpovednosť voči rozpočtovaným nákladom a zmysel pre návratnosť každej investície. Marketing v jej rukách znamenal pre našu spoločnosť veľký prínos."

Ing. Monika Fulerčíková, Praha

(c) 2008 Všetky práva vyhradené.

Vytvorte si web stránku zdarma!Webnode