Marketingové poradenstvo a texty

Blog
18.03.2012 19:53
Možno, že dnešná ekonomická situácia samostatnému podnikaniu príliš nepraje. Neustále zmeny zákonov, zvyšovanie ekonomickej záťaže živnostníkov a mnohé nepredvídané situácie sťažujú štart nového podnikania. Ale firma je tak trochu ako dieťa. A rodičovská rada, ktorú som dostala pri plánovaní...
—————
09.10.2011 11:19
V piatok som si užila zaujímavú skúsenosť. Pred niekoľkými mesiacmi ma pozval usporiadateľ konferencie Manager Expo, aby som prišla porozprávať niečo o textárstve. Bez toho, aby som sa s tým hlbšie zaoberala, som to príjemne komunikujúcemu mladému mužovi sľúbila. Nezisťovala som, čo robia iní,...
—————
30.08.2011 15:43
Potrebujete jesenné upratovanie vo firme?
Raz za čas asi každého prepadne pocit, že je v práci zahrabaný, že termíny sa valia jeden za druhým a niet času urobiť niečo, čo možno nepáli ešte dnes, ale je veľmi dôležité. Ak sa k tomu nedostaneme včas, zajtra bude urgentné, ak už nie...
—————
10.04.2011 18:50
Optimalizácia off page a on page je dnes samozrejmou súčasťou spravovania každej webstránky. Pri získavaní lepšieho umiestnenia vo vyhľadávaní sa často spoliehame na budovanie spätných odkazov. Občas by však neškodilo obrátiť pozornosť smerom domov a pozrieť sa, čo dokážeme zlepšiť na svojich...
—————
26.03.2011 19:35
Ľudia si často predstavujú dve diametrálne odlišné veci, keď uvažujú o využívaní internetového marketingu v podnikaní:
Jedni predpokladajú, že internet môže pre nich zarábať bez toho, aby sa elektronickému biznisu seriózne venovali. Chceli by vymoženosti, ale akosi im je zaťažko budovať...
—————
30.12.2010 22:59
Jedným zo znakov, že čosi s webstránkou nie je v poriadku, je vysoké percento návštevníkov, ktorí ju opustia po zhliadnutí jednej stránky, resp. hneď po zhliadnutí vstupnej stránky. Nemusí sa to týkať blogovacích stránok, ktoré sa zobrazujú ako súvislý súbor textov, prípadne jednoduchých...
—————
20.12.2010 22:55
Práve som si prečítala v našom mestskom magazíne InBa, že presne pred 500 rokmi, v roku 1510 bola ťažká hospodárska kríza kvôli nedostatku finančného kapitálu a Bratislavčania trpeli dodatočnými kráľovskými daňami. Niečo vám to pripomína? V každom prípade nič nového pod slnkom...
Ak...
—————
12.12.2010 19:47
...a trochu informácií o optimalizácii webu neuškodí ani laikom
Ak milióny webstránok súťažia o priazeň Google, je jasné, že musíme venovať trochu pozornosti kvalitnej príprave webu a naučiť sa niečo o SEO (search engine optimization).
Veď niekedy posun o pár miest vo výsledkoch...
—————
29.11.2010 11:48
Príbeh, ktorý chcem napísať dnes, možno už nikdy neprekonám. Ale ktovie, možno je to iba začiatok ďalších veľkých projektov...
Na seminároch vám prednášam, ako robiť dobré firemné PR, budovať znalosť značky, skĺbiť marketingové nástroje do fungujúceho plánu aktivít. No v politickej...
—————
01.11.2010 11:03
AIDA ... S
Ak ste sa niekedy vážnejšie zaoberali marketingovou stratégiou, komunikáciou alebo predajom, asi ste už počuli o postupnosti, ktorú musíme dodržať. AIDA tu neznamená taliansku operu, ale je skratkou odvodenou z anglických slovíčok attention (pozornosť), interest (záujem),...
Měla jsem to potěšení zúčastnit se semináře Marketing a reklama pod vedením paní Jany Škutkové. Chtěla bych jí tímto vyjádřit uznání a poděkování, že se s námi podělila o zkušenosti, předala odborné rady, doporučila literaturu pro další vzdělávání a růst v pozici marketingového manažera a nakonec za výbornou atmosféru, kterou dokázala během přednášky vytvořit. Seminář mi pomohl pochopit základy z oblasti marketingu a reklamy, které jsem následně mohla použít přímo v praxi při sestavování marketingového plánu pro regionální zastoupení naší společnosti v České Republice a na Slovensku.
Jana Fajtová, marketing manager CZ/SK, Johnson Controls Power Solutions EMEA
"Copywriterka Jana Škutková mi pomáha s písaním textov, ktoré sú určené pre širokú verejnosť (články, web, brožúry). Jej texty sú zrozumiteľné, dobre naformulované, pozitívne, uchu znejúce a ľahko sa čítajú. Promptný prístup, profesionalita a kvalita textov mi šetria najmä čas, ktorý môžem venovať svojej práci. Ohlas na jej texty u mojich klientov je veľmi dobrý a s radosťou ju odporúčam komukoľvek."
JUDr. Katarína Bystrická, Právne centrum, s.r.o.
www.pravnecentrum.sk
„Spomínam si, ako mi Janka Škutková už pred ôsmimi rokmi zdôrazňovala, aké dôležité je urobiť si na začiatku každého rozhodnutia aspoň malý prieskum a nestrieľať podľa toho, „ako to cítim ja“, pretože môj názor môže byť od väčšinového názoru cieľovej skupiny podstatne odlišný. A že taký prieskum nemusí stáť tisíce – stačí ho realizovať aspoň s malou vzorkou „na ulici“, a to najlepšie sám, pretože inak sa množstvo, možno na prvý pohľad nepodstatných informácií, stratí u anketárov. A tak som svoje prvé dôležité informácie o zákazníkoch cestovného ruchu získala práve vdaka ankete medzi účastníkmi veľtrhu cestovného ruchu, ktorý som s jej pomocou zostavila, realizovala aj kvalifikovane vyhodnotila.“
Mgr. Eva Rosíková, projektová manažérka v cestovnom ruchu
"Spolupracovala som s Janou Škutkovou vo firme, v ktorej zodpovedala za marketingovú komunikáciu a ja som riadila úsek financií. Z tohto hľadiska mimoriadne oceňujem jej zodpovednosť voči rozpočtovaným nákladom a zmysel pre návratnosť každej investície. Marketing v jej rukách znamenal pre našu spoločnosť veľký prínos."
Ing. Monika Fulerčíková, Praha