Marketingové poradenstvo a texty

Blog

19.04.2016 16:16

Koľko ľudí otvorí váš obchodný e-mail?

Objavte málo známy spôsob ako zdvojnásobiť odozvu priameho marketingu Direct mail patrí v časoch internetu nesporne k najobľúbenejším nástrojom marketingovej komunikácie. Je to lákavé – žiadne náklady, jednoduché rozposielanie, bezprácne zisky... Alebo to nie je až také jednoduché?...
14.03.2015 17:28

Zlé správy sa šíria ako lavína. Ako poslať do sveta tie dobré?

Všetci to poznáme. Keď dáme na web, či predložíme novinárom dobrú správu, často prejde nepovšimnutá. Keď sa však niečo nepodarí, o chvíľu o tom vedia všetci. A konkurenti medzi prvými. Na druhej strane, občas sa ma klienti pýtajú, ako by dosiahli, že sa ich správa bude šíriť formou...
31.10.2014 10:58

Kedy a ako sa pustiť do marketingu

Mám pripraviť marketingový plán pred začiatkom podnikania a investovať do reklamy vopred? Koľko peňazí musím mať na marketingovú kampaň? Kedy ju mám spustiť? Ako mám nastaviť celkovú stratégiu mojej firmy? S týmito otázkami sa na mňa často obracajú ľudia, ktorí uvažujú...
06.04.2014 17:36

Ako sa (ne)pýtať na cenu

Veľmi zriedka odmietam zákazníka, ktorý chce so mnou spolupracovať, i keď to občas vedie k extrémom, keď mi pre množstvo práce nezostane ani chvíľa voľna cez víkend. Za desať rokov samostantného podnikania som to urobila hádam tri krát. No nedávno sa mi stalo niečo, čo ma donútilo...
10.11.2013 21:00

Prvá pomoc do zlých časov: Internetový marketing na podporu predaja

V časoch, keď marketingové rozpočty nejednej firmy sú vystavené redukčnej diéte, dostávam často otázku – „Čím máme podporiť predaj? ...potrebujeme to rýchlo...a pokiaľ možno, chceme to naštartovať s minimálnym rozpočtom!“ Odpoveď, ktorá väčšinou poskytne prvú pomoc...
22.08.2013 20:08

Ako zvýšiť návštevnosť blogu alebo webstránky?

Naučte sa pár základných princípov SEO a pomôžte svojej webovej stránke dostať sa na vyššie pozície vo vyhľadávačoch   Aj keď nie ste skúseným fanúšikom IT technológií a vaše podnikanie nie je založené výlučne na internete, pravdepodobne nie ste až taký ignorant, aby ste sa vzdali...
04.11.2012 16:21

Podpora predaja a podnikania webstránkou

Podpora predaja na internete má svoje pravidlá, ale môže sa vám za vašu námahu bohato odmeniť. Naučte sa čo najviac o možnostiach, ktoré toto moderné médium prináša a zistíte, že internetový marketing nie je vyhradený len mladým IT špecialistom a nejedna zákonitosť predaja sa s ním zvláda oveľa...
01.11.2012 21:52

Ako napraviť chybu a obnoviť dobré vzťahy

Či ide o obchodné, rodinné alebo priateľské vzťahy, občas sa nám prihodí niečo, čo nevypáli dobre. Nemám na mysli úmyselné poškodenie zákazníka alebo partnera, také čosi, dúfam, čitateľov môjho blogu ani nenapadne urobiť. Skôr ide o rôzne nedorozumenia, nechcene spôsobené problémy,...
30.10.2012 19:28

Keď to v reklamných textoch škrípe...

Často dostávam od ľudí návrhy   reklamných textov  , aby som posúdila, či sú v poriadku, alebo si vyžadujú prepracovať. Nie že by som bola zlomyseľná, ale väčšinou odporučím druhú možnosť. Je to možno aj v tom, že keby ľudia boli presvedčení o kvalite svojich textov,...
18.03.2012 19:53

Sám sebe šéfom

Možno, že dnešná ekonomická situácia samostatnému podnikaniu príliš nepraje. Neustále zmeny zákonov, zvyšovanie ekonomickej záťaže živnostníkov a mnohé nepredvídané situácie sťažujú štart nového podnikania. Ale firma je tak trochu ako dieťa. A rodičovská rada, ktorú som dostala pri plánovaní...

Kontakt

skutkova@marketingovo.sk

00421 902 179 365

Vyhľadávanie

Měla jsem to potěšení zúčastnit se semináře Marketing a reklama pod vedením paní Jany Škutkové. Chtěla bych jí tímto vyjádřit uznání a poděkování, že se s námi podělila o zkušenosti, předala odborné rady, doporučila literaturu pro další vzdělávání a růst v pozici marketingového manažera a nakonec za výbornou atmosféru, kterou dokázala během přednášky vytvořit. Seminář mi pomohl pochopit základy z oblasti marketingu a reklamy, které jsem následně mohla použít přímo v praxi při sestavování marketingového plánu pro regionální zastoupení naší společnosti v České Republice a na Slovensku.  

Jana Fajtová, marketing manager CZ/SK, Johnson Controls Power Solutions EMEA

"Copywriterka Jana Škutková mi pomáha s písaním textov, ktoré sú určené pre širokú verejnosť (články, web, brožúry). Jej texty sú zrozumiteľné, dobre naformulované, pozitívne, uchu znejúce a ľahko sa čítajú. Promptný prístup, profesionalita a kvalita textov mi šetria najmä čas, ktorý môžem venovať svojej práci. Ohlas na jej texty u mojich klientov je veľmi dobrý a s radosťou ju odporúčam komukoľvek." 

JUDr. Katarína Bystrická, Právne centrum, s.r.o.

www.pravnecentrum.sk

„Spomínam si, ako mi Janka Škutková už pred ôsmimi rokmi zdôrazňovala, aké dôležité je urobiť si na začiatku každého rozhodnutia aspoň malý prieskum a nestrieľať podľa toho, „ako to cítim ja“, pretože môj názor môže byť od väčšinového názoru cieľovej skupiny podstatne odlišný. A že taký prieskum nemusí stáť tisíce – stačí ho realizovať aspoň s malou vzorkou „na ulici“, a to najlepšie sám, pretože inak sa množstvo, možno na prvý pohľad nepodstatných informácií, stratí u anketárov. A tak som svoje prvé dôležité informácie o zákazníkoch cestovného ruchu získala práve vdaka ankete medzi účastníkmi veľtrhu cestovného ruchu, ktorý som s jej pomocou zostavila, realizovala aj kvalifikovane vyhodnotila.“

Mgr. Eva Rosíková, projektová manažérka v cestovnom ruchu

 

"Spolupracovala som s Janou Škutkovou vo firme, v ktorej zodpovedala za marketingovú komunikáciu a ja som riadila úsek financií. Z tohto hľadiska mimoriadne oceňujem jej zodpovednosť voči rozpočtovaným nákladom a zmysel pre návratnosť každej investície. Marketing v jej rukách znamenal pre našu spoločnosť veľký prínos."

Ing. Monika Fulerčíková, Praha

(c) 2008 Všetky práva vyhradené.

Tvorba webu zdarmaWebnode