Marketingové poradenstvo a texty

Archív článkov

22.09.2009 21:13

Ako zaujať pozornosť a dosiahnuť, aby ľudia naše maily otvorili a prečítali?

Marketing sa podobá behu cez prekážky. Prvá, ktorú musíme prekonať, je ZAUJAŤ POZORNOSŤ. Koľko e-mailov dostanete v priemere za deň? Odhadujem, že u väčšiny ľudí sú to desiatky a čo je horšie, ich počet rastie. Máme len zlomok sekundy na to, aby sme čitateľa presvedčili...
20.09.2009 20:59

Čo pomôže vášmu elektronickému marketingu k úspechu

Nechcem sa tu zamerať na optimalizáciu webových stránok, ani pay-per-click reklamu, aj keď ide bezpochyby o vynikajúce možnosti, ktoré nám internet priniesol. Chcem hovoriť o jednej z klasických foriem komunikácie a predaja, priamom marketingu. Je to cesta, ako udržať rozpočet pod...
10.09.2009 16:29

Ako často komunikovať?

Často dostávam od svojich zákazníkov otázku, aká miera a frekvencia komunikácie je tá správna a primeraná. Odpoveď nie je vždy jednoznačná. Záleží totiž oveľa viac na tom, či máme čo povedať, než na tom, ako často to hovoríme.  Pokiaľ adresáti netrpezlivo očakávajú vaše dobré rady,...
10.08.2008 19:58

Pohltí nás reklama?

Nedávno som dostala od priateľky SMS-ku. Uvádza sa v nej napríklad: Mesačne zadajú ľudia do vyhľadávača Google 2,7 mld. dotazov. Komu sme, preboha, kládli tieto otázky doteraz? Týždenný počet slov v NY Times obsahuje viac informácií, než s koľkými sa stretol priemerný človek v 18....

(c) 2008 Všetky práva vyhradené.

Tvorba webových stránok zdarmaWebnode